Jak skutecznie budować sieci kontaktów biznesowych oraz zawodowych, przy okazji rozwijając i utrzymując swoją markę osobistą? Uznane grono ekspertów jednogłośnie stwierdza, że najlepszym narzędziem w tym wypadku okazuje się LinkedIn. Warto więc odpowiedzieć na kluczowe pytanie – jak działa LinkedIn i co czyni to wciąż młode, ale prężnie rozrastające się medium społecznościowe tak wpływową platformą w perspektywie rynku pracy i biznesu? Dzięki LinkedIn możesz nie tylko zdobyć wymarzone stanowisko czy dostać się do zespołu, który pomoże Ci zdobyć niezbędne w danej branży doświadczenie. Regularnie publikując na swoim profilu rozmaite ekspertyzy i udzielając się w dyskusjach zwrócisz uwagę potencjalnego rekrutera na swoje umiejętności. Działa to rzecz jasna w dwie strony, bowiem w ten sam sposób, będąc właścicielem dużej firmy lub dopiero raczkującego przedsiębiorstwa, masz szansę zbudować zaufanie do Twojej marki wśród potencjalnych kontrahentów i partnerów biznesowych, dla których Twój profil na LinkedIn spełni rolę swoistej wizytówki.
- Jak działa LinkedIn – stwórz swój profil i markę w biznesie
- LinkedIn a budowanie marki osobistej – pokaż swoją wartość na rynku pracy
- Zdobądź partnerów biznesowych i uznanie w branży z LinkedIn
- Rozszerz swoją sieć kontaktów dzięki tej wyjątkowej platformie
Jak działa LinkedIn – stwórz swój profil i markę w biznesie
LinkedIn to wciąż młoda platforma społecznościowa, która w ciągu ostatnich lat szturmem wdarła się na rynek pracy, rewolucjonizując wiele działań w zakresie rekrutacji i na płaszczyźnie budowania sieci kontaktów biznesowych. Znajdziesz tutaj m.in. oferty pracy, informacje o prowadzonych szkoleniach czy rekrutacjach, ale również profile milionów przedsiębiorców z całego świata, którzy za pośrednictwem tej platformy dzielą się swoimi wynikami, jak również poszukują nowych członków do swoich zespołów. To idealne narzędzie budowania marki w biznesie, gdyż zakładając profil swojej firmy, możesz nie tylko pozyskiwać pracowników, którzy pomogą Ci rozwinąć działalność, ale także zdobywać rekomendacje kontrahentów, jednocześnie budując rozpoznawalność i dobre skojarzenia wśród potencjalnych nowych klientów i partnerów biznesowych.
LinkedIn a budowanie marki osobistej – pokaż swoją wartość na rynku pracy
Zakładając konto w LinkedIn, aktualizujesz informacje o swoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym, umiejętnościach, pasjach oraz aspiracjach, sprawiając, że inni użytkownicy, w tym rekruterzy, otrzymują dostęp do Twojego portfolio. Pokaż swoją wartość na rynku pracy, zabierając głos w branżowych dyskusjach, aktywnie publikując na swoim profilu wynik badań i ekspertyz, zarazem rozwijając sieć kontaktów z pracodawcami i ludźmi doświadczonymi w Twojej branży.
Zdobądź partnerów biznesowych i uznanie w branży z LinkedIn
Codziennie tysiące rekruterów z Polski, działających dla firm, które mogą odmienić Twoje doświadczenie zawodowe, poszukuje kandydatów na stanowiska pracy, które umożliwiają zdobycie nowych kwalifikacji i rozeznania w branży. Nie można jednak zapomnieć, że LinkedIn to nie tylko profil, gdzie publikujemy swoje CV, będące jednocześnie naszą wizytówką na rynku pracy, ale również platforma to nawiązywania nowych kontaktów zawodowych i budowania sieci partnerów biznesowych.
Rozszerz swoją sieć kontaktów dzięki tej wyjątkowej platformie
Na całym świecie już ponad 700 milionów użytkowników założyło konto na LinkedIn. Stąd też nie ma dziś skuteczniejszej metody rozwijania sieci kontaktów dla Twojego biznesu. Odwiedź vloga artursmolicki.com, by dowiedzieć się jeszcze więcej o technikach rozszerzania sieci kontaktów i pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych na LinkedIn.